Medical Pages Laboratory

A Short Page Title Tagline

MedicalPages Laboratory

MedicalPAGES.lab reprezinta o aplicatie web conceputa pentru laboratoarele de analize medicale, aceasta dezvoltand un sistem managerial de evidenta a pacientilor si a fiselor de investigatii ale acestora.

Fiind o aplicatie web, MedicalPAGES.lab va fi accesibila simultan, de pe orice calculator din reteaua dumneavoastra, folosind doar un browser web (recomandat Internet Explorer), fara a fi necesar sa mai instalati alte programe client cu licente costisitoare.

MedicalPAGES.lab este bazata pe mai multe module independente, interconectate, care ii confera stabilitate si usurinta in folosire. Ergonomia este data de interfata simpla si prietenoasa care se pastreaza in fiecare modul, conferind aplicatiei un aspect elegant si uniform.

Interfață simplă

important

Interfața aplicației noastre este simplă și prietenoasă ceea ce garanatează o învățare rapidă a modului de interacție cu aceasta.

Mecanismele automatizate

Permit preluarea rezultatelor de la echipamentele din laborator și transferul lor, supervizat de utilizator, în baza de date a MedicalPAGES.lab contribuie la diminuarea timpul necesar completării și verficării rezulatelor din fișa de investigații.

Siguranța Datelor

important

Datele sunt stocate În mediul sigur și stabil oferit de MedicalPAGES.lab, cu mecanisme de back-up automate, ce asigură continuitatea sistemului chiar și în situații extreme.

Compatibilă RENAR

Aplicația este 99.99% compatibilă cu standardele de certificare a calitații RENAR din Romania – 0.01% îl rezervăm pentru cerințele noi aduse pe piața de RENAR – până în acest moment avem aproximativ 30 de clieți certificați RENAR cu aplicația noastră.

Raportări

Raportări date cu privire la: consultații pacienți (pe o anumită perioadă), raportări CAS, analize fără rezultat în fișă, analize gravide, listă de lucru, borderou zilnic de încasări, liste cu pacienți care nu au rezultate în fișă pe o anumită zi, etc.

Editare pacient/investigație

Utilizatorul poate adauga și edita datele personale ale pacienților și date despre analizele efectuate de un anumit pacient, cum ar fi: medic trimitere, specializarea medicului de trimitere, diagnostic prezumtiv, interpretare globală a rezultatelor, tip analiză (rutină, urgență), observații, date cu privire la personalul ce realizează/ validează analizele, etc.

Recoltări analize

Modul special de recoltări analize (conform RENAR) cu ajutorul căruia veți putea selecta foarte ușor locul de recoltare, data și ora recoltării pentru un grup de pacienți sau pentru fiecare pacient în parte.

Căutare Pacient

Permite căutarea avansată a pacienților după criterii diverse: nume, prenume, CNP, data nașterii, adresă, localitate, cod poștal, județ, telefon, fax, mobil, e-mail, ocupație, loc de muncă, serie BI/CI, număr BI/CI, antecedente personale pacient, antecedente heredocolaterale pacient, alergii, alte informații, etc.

Căutare investigație

Permite căutarea avansată a investigațiilor după criterii diverse: nume pacient, CNP pacient, număr fiță, dată fiță, medic trimitere, parafă medic trimitere, diagnostic prezumtiv, data și ora recoltării, denumire analiză, grup analizăa, subgrup analiză, tip analiză, rezultat analiză, interpretare analiză etc.

Controlul calității

Modul de urmărire al controlului calității pentru echipamentele din laborator pentru care se dorește acest lucru. Acest modul generează atât graficul încadrării valorilor măsurate în deviațiile standard cât și distribuția normală cu ajutorul clopotului lui Gauss.

Programări Pacienți

Modul cu care se pot face programări ale pacienților plecând de la luna în curs, raportate la bugetele lunare negociate cu CAS. Nou – modul special de realizare programări direct de pe Internet prin intermediul site-ului dumneavoastră.

Verificare rezultate online

Pentru o mai bună comunicare cu medicii de trimitere și cu pacienții dumneavoastră, aceștia pot verifica în mod securizat, pe baza de parolă, rezultatele finalizate direct de pe Internet. Desemenea medicii de trimitere vor putea consulta tot istoricul pacienților trimiși către dumneavoastră.

Verificare buletine finale

Șeful de laborator sau înlocuitorul acestuia vor putea marca buletinele ca finalizate, astfel încât nimeni nu le va mai putea altera în vreun fel. Din acel moment acestea vor putea fi vizualizate pe Internet, trimise pe email, etc.

Capabilitatea laboratorului

NOU

Personalul laboratorului are acces automat, zlnic, la date depre logistică (energie, utilități, personal), cantități reactivi astfel încât se va ști exact ce se poate și ce nu se poate lucra într-o anumită zi.

Noutăți

1. Introducere

1.1. Descriere tehnică

MedicalPAGES.lab reprezinta o aplicatie web conceputa pentru laboratoarele de analize medicale, aceasta dezvoltand un sistem managerial de evidenta a pacientilor si a fiselor de investigatii ale acestora.

Fiind o aplicatie web, MedicalPAGES.lab va fi accesibila simultan, de pe orice calculator din reteaua dumneavoastra, folosind doar un browser web (recomandat Internet Explorer), fara a fi necesar sa mai instalati alte programe client cu licente costisitoare.

MedicalPAGES.lab este bazata pe mai multe module independente, interconectate, care ii confera stabilitate si usurinta in folosire. Ergonomia este data de interfata simpla si prietenoasa care se pastreaza in fiecare modul, conferind aplicatiei un aspect elegant si uniform.

Folosind MedicalPAGES.lab, veti putea monitoriza si gestiona:

  • arhiva pacientilor
  • istoricul pacientilor din punctul de vedere al analizelor efectuate
  • programarile pacientilor raportate la bugetul CAS
  • ontrolul calitatii pentru toate aparatele de laborator (calcularea coeficientului de variatie, calcularea incertitudinii de masurare, generarea graficului incadrarii in deviatiile standard alaturi de diagrama de distributie normala Gauss)
  • situatii financiare pe diferite unitati de trimitere (ex. Raportari SIUI, CAS, CASAOPSNAJ, PROGRAM DE EVALUARE A SANATATII pacienti cu plata, diferite contracte de colaborare cu firme, etc.)

1.2. Avantaje Majore

  • 1. Interfata simpla si foarte prietenoasa garanteaza invatarea rapida a modului de lucru cu aplicatia;
  • 2. Mecanismele automatizate de preluare a rezultatelor de la echipamentele din laborator si transferul lor supervizat de utilizator in baza de date a MedicalPAGES.lab contribuie la diminuarea timpul necesar completarii si verficarii rezulatelor din fisa de investigatii;
  • 3. Situatiile si raportarile in timp real privind cheltuielile, incasarile, incadrarea in bugetul CAS aferent (inclusiv CASAOPSNAJ), alte liste cerute de institutiile specializate, precum si multe alte raportari utile care ajuta enorm in management-ul laboratorului de analize;
  • 4. Datele stocate in mediul sigur si stabil oferit de MedicalPAGES.lab, cu mecanisme de back-up automate, asigura continuitatea sistemului impreuna cu datele acestuia chiar si in situatii extreme
  • 5. Aplicatia este 99.99% compatibila cu standardele de certificare a calitatii RENAR din Romania – 0.01% il rezervam pentru cerintele noi aduse pe piata de RENAR – pana in acest moment avem aproximativ 30 de clienti certificati RENAR cu aplicatia noastra;
  • 6. Costuri foarte mici de tiparire a buletinelor cu rezultate, calitatea fiind la standarde europene;
  • 7. Fiind o aplicatie web, MedicalPAGES.lab poate fi folosita in timp real, oriunde v-ati afla, numai accesand Internet-ul, in plus, pacientii dumneavoastra si medicii lor de trimitere vor putea sa isi verifice rezultatele online pe baza unui nume de utilizator si a unei parole.

2. Module

2.1. Editare utilizatori

Modul de gestionare a utilizatorilor care pot lucra cu MedicalPAGES; de aici se pot modifica datele lor personale precum si nivelul lor de drepturi.

Drepturile sunt detaliate la nivel de stergere, editare si vizualizare/folosir epentru orice modul si raport din cadrul aplicatiei, inclusiv parti din fisele de investigatii (ex. un angajat de la secretariat poate avea dreptul sa introduca/modifice pacienti si fise de investigatii, insa nu va avea voie sa introduca rezultate pe acele fise)

2.2. Configurare aplicație

modul ce contine o serie de date de baza cum ar fi:

  • grupuri de unitati de raportare impreuna cu filiale (ex. CNAS cu CASMB, CAS Prahova, CAS Buzau, CAS Arges, etc.) – inclusiv pregatire pentru intrarea pe piata a asiguratorilor privati;
  • pachete de asigurari;
  • coduri de diagnostice;
  • categorii de pacienti (ex. pensionar, salariat, elev, etc.);
  • specializari medic (neurolog, ortoped, etc.);
  • modul de gestionare medici (medicii vor fi grupati in functie de specializarea acestora; deasemenea se pot gestiona si contractele medicilor cu unitatile de raportare eg. CNAS). Contractele medicilor sunt introduse pe perioade de timp, asa incat la expirarea unui contract datele din istoric sa fie in continuare consistente;
  • modul de gestionare echipamentele de laborator precum si analize realizate de acestea;
  • modul de gestionare locuri de recoltare (pentru laboratoarele care recolteaza pe teren sau au mai multe puncte de recoltare)
  • modul de gestiune date de import (pentru a scuti la maxim timpul de introducere al dateleor – personalul din laborator este ajutat prin modulele de import date cu ajutorul carora acestia pot introduce rezultate de tip text – eg. Interpretare exudat faringian – fara a folosi tastatura – timpu de introducere a datelor reducandu-se cu pana la 75%);
  • modul de gestionare grupuri si subgrupuri de analize (acesta este modul de grupare al analizelor pe buletinul final)
  • modul de gestionare unitati de masura, tipuri de proba, seturi de reactivi (pentru gestionarea intervalelor de referinta in functie de varsta pacientului si a setului de reactivi folosit);
  • modul de gestionare analize, antibiograme / antifungigrama, seturi antibiotice lucrate in cadrul laboratorului. De asemenea aici vor putea fi specificate intervalele de referinta grupate pe grupe de varsta si sex. Grupele de varsta vor putea fi define in functie de nevoia oricarui utilizator (de la zile, saptamani, pana la luni si ani). Intervalele de referinta vor avea si intervale de alerta, critice si dezastru – adica anumite intervale in care daca s-ar incadra un anumit rezultat nu numai ca ar fi patologic dar ar fi de o gravitate sporita si medicul care consulta buletinul final va putea sa observe imediat acele rezultate;
  • modul de gestionare preturi practicate pentru fiecare grup de unitati de raportare – asa incat pentru fiecare unitate de raportare aplicatia scoate la sfarsitul lunii un raport cu sumele de incasat. Aceste sume sunt introduse pe perioade de timp, asa incat modificarea tarifelor sa nu afecteze datele din istoric, pastrandu-se astfel consistenta datelor;
  • modul de gestionare buget CAS – pentru realizarea programarilor pacientilor, in functie de bugetul alocat;
  • niveluri QC (Quality control) – (ex. normal, patologic scazut, patologic ridicat);
  • deviatii standard QC – deviatiile standard pentru fiecare analiza pe fiecare nivel QC – datele acestea vor fi folosite la modulul de QC din cadrul aplicatiei pentru generarea graficelor QC;
  • modul de arhivare date – folosit la arhivarea investigatiilor vechi asa incat acestea sa poata fi accesibile oricand, pe parcursul functionarii aplicatiei. De asemenea, acest modul micsoreaza considerabil timpul de acces la investigatiile curente;
  • ș.a.

2.3. Introducere/Editare pacienți

Modul cu ajutorul caruia un utilizator al aplicatiei pot adauga si edita date personale ale pacientilor precum adresa, codul postal, localitatea, judetul, telefonul, antecedente personale, etc.

2.4. Introducere/Editare investigații pentru pacienți

Modul ce ofera utilizatorului date concrete despre analizele efectuate unui anumit pacient, cum ar fi :

  • medic trimitere
  • specializarea medicului de trimitere
  • diagnostic prezumtiv
  • interpretare globala a rezultatelor
  • alte comentarii
  • tip analiza (rutina, urgenta)
  • analize efectuate cu rezultatele si interpretarile lor
  • observatii
  • date cu privire la personalul care realizeaza analizele
  • date cu privire la personalul care valideaza analizele – astfel veti putea monitoriza acele buletine validate – care pot fi date pacientului final
  • acces diferentiat la buletin in functie de drepturi si departament (ex. un angajat al departamentului de hematologie va putea modifica doar acele analize care tin de departamentul sau dintr-un anumit buletin de analize)
  • ș.a.

Tot din acest modul se genereaza buletinul de analize / antibiograma / antifungigrama in format PDF (Portable Document Format) – format ce permite vizualizarea buletinului, in forma in care l-ati emis, pe orice calculator.

Introducere date Program Evaluare Sanatate (modul depasit)

Modul special de introducere investigatii pentru pacientii veniti prin Programul National de Evaluare a Sanatatii. Aceasta forma este foarte similara cu talonul pacientului, permitand introducerea foarte rapida a datelor acestuia.

2.6 Introducere date buletin citologie Babes Papanicolaou

Modul special de introducere date pentru noul program de sanatate pornit de Ministerul Sanatatii.

2.7. Recoltari analize

Modul special de recoltari analize (conform RENAR) cu ajutorul caruia veti putea selecta foarte usor locul de recoltare, data si ora recoltarii pentru un grup de pacienti sau pentru fiecare pacient in parte.

2.8. Cautare pacienti

Modul ce permite cautarea avansata a pacientilor dupa criterii diverse: nume, prenume, CNP, data nasterii, adresa, localitate, cod postal, judet, telefon, fax, mobil, e-mail, ocupatie, loc de munca, serie BI/CI, numar BI/CI, antecedente personale pacient, antecedente heredocolaterale pacient, alergii, alte informatii, etc.

2.9. Cautare investigatii

Modul ce permite cautarea avansata a investigatiilor dupa criterii diverse: nume pacient, CNP pacient, numar fisa, data fisa, medic trimitere, parafa medic trimitere, diagnostic prezumtiv, data si ora recoltarii, denumire analiza, grup analiza, subgrup analiza, tip analiza, rezultat analiza, interpretare analiza, examen microscopic, culturi fisa, seturi antibiotice in fisa, seturi antibiotice in fisa, antibiograma, germen, etc.

2.10. Transferul automat al rezultatelor de la echipamentele de laborator

Fiecare echipament de laborator integrat in MedicalPAGES.lab va comunica automat rezultatele catre baza de date. Aceasta comunicare va fi totusi supervizata de catre personalul de laborator, acest lucru implicand verificarea in prealabil a datelor si selectarea setului de rezultate corect (pentru cazul repetarilor), astfel incat erorile din baza de date a MedicalPAGES.lab sa fie reduse la zero.

2.11. Raportări

modul de raportari cu privire la:

  • consultatii pacienti (pe o perioada anume, anual, lunar, etc.)
  • analize fara rezultat in fisa – folosite de personalul de laborator pentru a vedea lipsa rezulatelor din fisele de investigatii
  • lista cu pacientii care nu au rezultate in fisa pe o anumita zi
  • export la CAS (lunar, anual) inclusiv prin SIUI (Sistemul Informatic Unic Integrat al CNAS)– pentru a realiza raportarile lunare obligatorii la CAS
  • analize gravide – lista cu gravidele pe o anumita perioada
  • lista de lucru – fiecare utilizator poate sa isi creeze si sa urmareasca in fiecare zi lista proprie de lucru (ex. Electroforeza si alte analize de biochimie)
  • posibilitatea printarii simultane a tuturor buletinelor de analize de pe o anumita zi – cu posibilitatea selectarii grupului de analize dorit a fi printat si/sau tiparirea tuturor buletinelor care vin de la un anumit medic si/sau tiparirea tuturor buletinelor care vin printr-o anumita unitate de raporatare
  • borderoul zilnic de incasari
  • etc.

2.12 Raportări Speciale

acestea sunt raportari doar pentru manager:

  • statistici medici de trimitere – folosite pentru a calcula sumele de bani (cu sau fara CAS) trimise de fiecare medic in parte pe o anumita perioada
  • rapoarte DSP – pentru orice analiza se pot genera rapoarte cu rezultatele negative/pozitive inregistrate pe o anumita perioada de timp (ex. VDRL)
  • analize tiparite efectiv – folosite pentru a vedea ce analize s-au tiparit efectiv de utilizatorii aplicatiei; in acelasi timp se pot vedea diferentele aparute la fiecare tiparire, urmarindu-se daca nu cumva s-au schimbat date cu privire la pacientul din fisa, analizele tiparite si modul de raportare la CAS.
  • in cazulinterfatarii cu o casa de marcat – se pot genera rapoarte zilnice de descarcare casa de marcat sau raportlul Z.
  • etc.

2.13. Controlul calității

Modul de urmarire al controlului calitatii pentru echipamentele din laborator pentru care se doreste acest lucru. Acest modul genereaza atat graficul incadrarii valorilor masurate in deviatiile standard cat si distributia normala cu ajutorul clopotului lui Gauss. Pe langa acestea, calculeaza coeficientul de variatie si incertitudinea masurarii pentru esantioanele proprii – fiind suport pentru calculul repetabilitatii cerut de RENAR.

2.14. Programări pacienți

Modul cu care se pot face programari ale pacientilor plecand de la luna in curs, raportate la bugetele lunare negociate cu CAS. Nou – modul special de realizare programari direct de pe Internet prin intermediul site-ului dumneavoastra.

2.15. Verificare rezultate pe Internet

Pentru o mai buna comunicare cu medicii de trimitere si cu pacientii dumneavoastra, acestia pot verifica in mod securizat, pe baza de parola, rezultatele finalizate direct de pe Internet.

Pacientii vor putea vizualiza punctual numai fisele achitate deja si validate de catre personalul de laborator. Daca un pacient are 3 fise va avea 3 coduri distincte de acces la acestea.

Medicii de trimitere vor putea consulta tot istoricul pacientilor trimisi catre dumneavoastra cu conditia ca acele fise sa fie achitate si validate.

2.16. Monitorizare buletine tipărite

Modul cu ajutorul caruia veti putea monitoriza starea tiparirii buletinelor de analize pentru un grup de pacienti sau pentru fiecare pacient in parte.

2.17. Validare analize pe grupuri/subgrupuri

Responsabilii de analize pe grupuri/sugrupuri vor putea sa valideze individual fiecare buletin pe grupul/subgrupul lor de lucru. Practic acel buletin va fi inchis pe acele grupuri/subgrupuri asa incat poate sa fie printat avand certificarea validatorului. In cazul in care se doreste, se vor putea printa automat parafele celor care valideaza.

2.18. Verificare buletine finale

Seful de laborator sau inlocuitorul acestuia vor putea marca buletinele ca finalizate, astfel ca nimeni nu le va mai putea altera in vreun fel. Din acel moment acestea vor putea fi vizualizate pe Internet, trimise pe email, etc. In cazul in care se doreste, se vor putea printa automat parafele celor care verifica.

2.19. Capabilitatea laboratorului

Personalul de laborator va putea sti automat, zilnic, care este capabilitatea de lucru. Mai exact date despre logistica (energie, utilitati, personal), cantitati reactivi asa incat se va sti exact ce se poate si ce nu se poate lucra intr-o anumita zi.

Gallery Thumb 1 Gallery Thumb 2 Gallery Thumb 3 Gallery Thumb 4 Gallery Thumb 5 Gallery Thumb 6
Instruire și asitență
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients